FUNCTIONALITATI

1. Administrativ

Administrare informatii echipamente/masini si soferi/include card de date.

Contine tabelul cu toate autovehiculele flotei și aici se introduc Informații despre atovehicule: Număr de înmatriculare, Seria de sasiu(VIN), Marca, Model, Kilometrajul de la bord, Consumul mediu dat de computerul de bord al vehiculului; Tipul autovehicului – transport marfa sau persoane, Categoria din care face parte vehiculul, Tipul combustibilului, Tipul de motorizare – 2x-4x, Modul de transmisie – automat sau manual. Aici se introduce seria dispozitivului aferent fiecarui vehicul. Pot fi adaugate sau sterse vehicule.

Contine tabelul cu toti soferii companiei utilizatori ai flotei si aici se introduc informatii despre soferi: Nume, Prenume, Virsta, Seria de permis, Categoriile pentru care a obtinut permisul de conducere. Pot fi adaugati sau stersi soferi.

2. Monitorizare pe harta interactiva

Vizualizarea pozitiei în timp real a vehiculelor/echipamentelor pe harta și afisarea rutelor pentru vehiculul/echipamentul selectat.

Vizualizarea traseelor vehiculelor pe harta: Vizualizati pozitia tuturor autovehiculelor sau doar a celor selectate, impreuna cu traseele parcurse de vehicule si direcția de mers.

Date despre trasee pe zile calendaristice: Vizualizati distanța în km parcursa pe traseu, viteza medie cu care a parcurs vehiculul traseul, ora de pornire și oprire.

Aceste vizualizari le puteți face și de pe telefonul mobil sau tableta. Toate aceste date pot fi vizualizate în timp real.

3. Stare flota

Afisarea situatiei fiecarui vehicul/echipament sub forma tabelara. Se pot descarca rapoarte in format digital cu starea de la un anumit moment.

Contine informatii despre starea fiecarui vehicul in timp real: numarul de inmatriculare, tipul vehiculului, numele soferului care il conduce, in miscare sau stationat respectiv parcat, viteza, locatia prin adresa completa.

4. Puncte de interes

Se permite definirea de puncte de interes si acestea se vor utiliza in afisarea rapoartelor, in locul adreselor (exemplu SC CLIENT SRL in loc de adresa acestei firme).

Este util cand doriti sa monitorizati activitatea agentilor de vanzari sau a agentilor de distributie, in baza acestor informatii sa evaluati activitatea lor si sa luati decizii de eficientizare a activitatii acestora.

5. Stabilire ruta

Se defineste pentru fiecare vehicul/echipament o ruta pe care acesta va trebui s-o urmeze fara abatare. In caz de abatere se genereaza notificari persoanelor responsabile.

Cu acest modul puteți eficientiza activitatea flotei, descoperind si corectand orice abateri de la traseu, devenind mai competitiv si mai profitabil.

6. Perimetre Spatio-temporale

Se definesc perimetre spatiale si intervale de timp in care au sau nu au permisia de acces/iesire vehiculele/echipamentele si se emit alerte in caz de incalcare a regulilor impuse.

Va permite monitorizarea activitatii vehiculelor conform zonei/regiunii de lucru si a programului de lucru din zilele lucratoare si week-end.

7. Consum de carburant pe baza de sonda

Se va permite monitorizarea consumului de carburant in timp real si emiterea de alerte in caz de activitate suspecta. Acest modul necesita si instalarea unei sonde pentru carburant.

Sonda semnaleaza consumul de combustibil al vehiculului in functie de timp si drum parcurs. Masoara nivelul actual de combustibil, astfel putand fi monitorizata orice schimbare produsa in rezervor, respectiv alimentarile si consumul brusc.

8. Gestiune documente

Se permite monitorizarea documentelor asociate operatiunilor curente si gestionarea termenului lor de valabilitate, cu emiterea de avertizari in caz de apropiere de termenul de expirare.

Cu acest meniu monitorizati termenele de expirare pentru documente cum ar fi: asigurari vehicule, taxe de drum, inspectii tehnice vehicule, permise de conducere.

9. Previziune financiara

Modulul permite previzionarea necesarului financiar pentru operarea optima a flotei in functie de: costul documentelor care vor expira, numarul de kilometrii care se estimeaza a se parcurge, costul cu personalul si pe baza de date statistice daca ele exista.

10. Optimizare Ruta

Modulul permite optimizarea si organizarea rutei pe care un vehicul/echipament o are de parcurs.

11. Optimizare Logistica

Modulul extinde functionalitatea modulului de optimizare a rutei, prin introducerea in calcul a optimizarii modului de incarcare in functie de tipul si volumetria coletelor.

12. Rapoarte

Acest modul permite generearea de rapoarte pe baza datelor colectate/generate de modulele functionale activate.

Meniul Foi de Parcurs: Vizualizati traseul pentru fiecare vehicul, adresa si ora de pornire, adresa si ora de oprire, distanta parcursa si durata traseului.Aceste informatii pot fi descarcate sau printate sub forma de Foi de Parcurs a vehiculului/vehiculelor.

Meniul Activitate Flota: Colecteaza date despre: km parcursi, consum de combustibil, viteza maxima atinsa si in ce moment, viteza medie, durata de functionare a vehiculelor, durata de stationare.

Evidenta stationarilor : Vizualizati pentru fiecare vehicul toate stationarile, durata lor si adresele complete.

Fise de Activitati Zilnice: Generati FAZ-urile conform legislatiei romane in vigoare.

Foile de parcurs si FAZ-urile se descarca automatizat.

13. Alerte Service

Acest modul va trimite responsabilului de service alerte de erori generate de sistemul vehiculului/echipamentului.

Sincronizarea aplicației se poate face cu majoritatea ERP-urilor existente.